Marinela Lungu, Romanul „Singură cu mine”

Marinela Marinela Lungu s-a născut la 30 iulie 1999 în orașul Fălești, într-o familie de intelectuali.

A crescut sub steaua protectoare a mamei sale care i-a călăuzit pașii spre lucruri frumoase și sfinte. Studiază la Liceul Teoretic „Ion Creangă” din orașul natal.    

ew

Romanul  Singură cu mine

    În primăvara anului 2016 tânăra autoare (la doar cincisprezece ani) lansează romanul de debut Singură cu mine, care, ulterior, apare în lista Topului celor mai citite cărți ale anului 2016. Este o carte despre viață, despre regăsire și descoperire, despre întoarcerea la Sine.

    Scriitorul Vladimir Beșleagă definește romanul Marinelei ca fiind produsul unui talent nativ autentic, care chiar dacă pare incredibil de precoce, bucură  enorm, fiind o floare rară în câmpul LITERELOR ROMÂNE DE AZI…

    Din momentul în care am început să scriu, știam că voi reuși să duc la bun sfîrșit scrierea acestui roman care constituie nu doar o parte din mine, ci tot întregul. Poate multor oameni li s-a părut bizar, absurd sau copilăresc. Poate mulți n-au crezut, iar cei care au crezut, au făcut-o, totuși, insuficient. Poate că-n unele momente nici eu n-am crezut pînă la capăt în acest vis prea mare pentru posibilități prea mici. Și totuși, nu m-am oprit, chiar dacă au existat momente în care mă năvălea o avalanșă de gînduri negative, iar teama mă depășea. Eu am continuat să scriu și să mă exprim în scris, pentru că așa o fac cel mai bine.  Marinela Lungu                                                                                                                                                                

https://www.bestseller.md/singura-cu-mine.html

https://cotlaupatricia.wordpress.com/2016/06/04/singura-cu-mine-marinela-lungu/

http://singuracumine.blogspot.md/

 

Lasă un comentariu